Media, a szczególnie telewizja ma wielką moc, którą można wykorzystać do tworzenia wielkich rzeczy. Jedną z nich może być Twoja marka. Budowanie wizerunku, zaczynając od jednego z największych mediów, to gwarancja dotarcia do większej ilości odbiorców, a o to chodzi w reklamie.
Zasięg i siła oddziaływania to nie jedyne zalety reklamy telewizyjnej. Można w niej pokazać właściwie wszystko, ponieważ nie posiada ograniczeń. Jeśli scenariusz wymaga, by Marsjanie jedli naleśniki, to tak będzie. Wyobraźnia z reklamą mają ścisłe powiązania.
Kolejną zaletą jest wybór długości spotu. Jeśli chcesz zapłacić mniej, wybierz krótszy. A do tego jeśli reklama będzie dobra, zapłacisz mniej i jednocześnie zbudujesz markę. To inwestycja na długo. Do tego dzisiejsza telewizja charakteryzuje się kanałami tematycznymi, z którymi można nawiązać współprace. Jeśli nie stać Cię na duże stacje telewizyjne, rozejrzyj się za lokalnymi bądź tematycznymi kanałami.
Poza pokazywaniem Marsjan jedzących naleśniki, masz możliwość pokazania ludzi w prawdziwych sytuacjach. To spowoduje, że Twoi odbiorcy będą identyfikować się z Twoją reklamą, a jednocześnie i z produktem. Wystarczy spojrzeć na reklamy maseł i już widać, że to się sprawdza.
Jedyną wadą jest cena, jednakże po wyliczeniu zysków, które można osiągnąć, warto zastanowić się nad inwestycją w reklamę telewizyjną, która zbuduje markę, pokaże nowe produkty i spowoduje, że trafimy do większej ilości ludzi. Właściwa prezentacja jest ważna, o czym można tutaj przeczytać
Dodaj komentarz