OCZYWIŚCIE! Obecnie internet to największe i najpopularniejsze źródło informacji. To zupełnie bezdyskusyjne stwierdzenie. Jeżeli więc chcesz jak najefektywniej wypromować własny biznes musisz postawić na marketing internetowy.
KONIECZNIE załóż stronę internetową własnej firmy. Musi się ona dobrze prezentować zarówno od strony graficznej, jak i samej zawartości, treści. Po pierwsze, potencjalny klient musi odnaleźć na stronie te informacje, które najbardziej go interesują. Szczegółowe dane na temat lokalizacji, konkretny opis usług czy produktów, a także podstrona z formularzem kontaktowym, to absolutne must have dla twojej www.
Kolejne, nad czym powinieneś się zastanowić to pozycjonowanie. Choć tak naprawdę, nie ma się nad czym zastanawiać, zacznij od razu poszukiwania dobrej firmy, która wśród swoich usług z branży marketingu internetowego, posiada kompleksowe usługi SEO. Aby strona znajdowała się, jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki, a konkretniej – aby jak najwięcej osób trafiło na twoją stronę, musisz ją pozycjonować.
Pamiętać należy o tym, że nie wystarczy, że postawimy stronę internetową, ważne jest, aby była ona często odwiedzana. Zatroszczyć musimy się więc o to, aby nasza oferta nie zginęła w gąszczu innych stron, stron konkurencji, a także internetowego spamu.
Musisz wiedzieć, co aktualnie jest na topie. Z pewnością słyszałeś o olbrzymiej popularności Facebooka. Wykorzystaj to i załóż fanpage własnej firmy. Możesz zająć się tym sam lub jak w przypadku pozycjonowania, zlecić to specjalistom. Treść profilu na FB tak naprawdę może niewiele różnić się od tej na twojej stronie www. Może również być czymś w rodzaju bloga firmowego. Chdzi tu przede wszystkim o to, aby reklamując się dodatkowo budować więź z potencjalnymi klientami, tu osobami „lubiącymi” twój fanpage.
Dodaj komentarz